حدیث شهدا: شادی روح شهدا صلوات شهیدان از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم شهیدان قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم شهیدان به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم به هر که، هرچه داشتی بخشیدی ،حتی تیر‌ها هم از پیکرت ، خون نوشیدند شهادت؛ عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است. وقتی عقل عاشق شود! عشق عاقل می‌شود.و شهید می‌شوی…
Print Button Example پرینت

شهید ذولفقار محمدی

اطلاعات شهید
کد شناسایی: 0
نام پدر: شکر علی/حاجعلی
نام مادر: زهرا اسدی
تاریخ ولادت: 1345/05/01
تاریخ شهادت: 1365/04/14
محل تولد: تاکستان سینک
محل شهادت: سومار
استان محل شهادت: کرمانشاه
عملیات:-
نحوه شهادت: اصابت ترکش به سر و دست
وضعیت تاهل: متاهل
شغل: –
تحصیلات: ابتدایی
مزار شهید: تاکستان سینک
شماره شناسنامه: –

محمدی‌سینکی، ذوالفقار: یکم مرداد ۱۳۴۵، در روستای سینک از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد. پدرش شکرعلی، کشاورز بود و مادرش زهرا نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. چهاردهم تیر ۱۳۶۵، در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر و دست‌ها، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای تاکستان-سینک واقع است.

محمدی‌سینکی، ذوالفقار: یکم مرداد ۱۳۴۵، در روستای سینک از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد. پدرش شکرعلی، کشاورز بود و مادرش زهرا نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. چهاردهم تیر ۱۳۶۵، در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر و دست‌ها، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.